CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Zamówienia złożone do godziny 12:00 przekazujemy do paczkomatu tego samego dnia. Czas realizacji firmy InPost to maksymalnie 48 h od momentu odebrania z paczkomatu przez kuriera.

Status zamówienia możesz sprawdzić poprzez swoje konto Klienta. Po każdej zmianie statusu, wyślemy Ci e-mail z informacjami. Dodatkowo zawsze możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 510 955 105 bądź na stronie:

Śledzenie zamówienia

Link do śledzenia aktualizuje się do 24h. Zanim sprawdzisz gdzie jest Twoja paczka odczekaj do 24 h od otrzymania wiadomości, że zamówienie zostało zrealizowane.

Śledzenie przesyłki jest dostępne na stronie InPost

Jeśli zamówienie nie ma statusu ‘zrealizowane’ , pomożemy! 🙂
Przygotuj numer zamówienia i skontaktuj się z nami koniecznie telefonicznie pod numerem 510 955 105 . Jesteśmy w stanie wtedy szybciej reagować i pomóc Ci w zmianach.

Na to też poradzimy! Niestety, nie prowadzimy wymian ale za to w zwrotach – jesteśmy ekspresowe! Zapakuj produkt i odeślij do nas na adres Ruda 29, 98-200 Sieradz koniecznie dołączając wypełniony formularz zwrotu, który możesz pobrać z zakładki ‘zwroty’ na samym dole naszej strony. Po odebraniu paczki, niezwłocznie jednak nie dłużej niż w ciągu 14 dni kalendarzowych zwrócimy Ci środki.

Nasza odzież posiada tabele rozmiarów przy każdym produkcie, natomiast w przypadku gadżetów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 510 955 105 lub wiadomość e-mail na adres shop@rebelgirl.com.pl

Na opłacenie naszego zamówienia oczekujemy 3 dni robocze. Po tym czasie zamówienie uzyskuje status ‘anulowane’. Jeśli opłaciłaś zamówienie po tym terminie, prosimy o kontakt z nami.

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w Sieradzu lub w Łodzi po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu. Jednocześnie informujemy, że odbiór osobisty w Łodzi wiąże się z dłuższym terminem oczekiwania.

Oczywiście, skontaktuj się z nami telefonicznie – wspólnie zrealizujemy Twoje zamówienie 🙂

Nie, rejestracja nie jest wymagana do złożenia zamówienia ale dzięki niej możesz na bieżąco śledzić proces swojego zamówienia oraz dodawać ulubione produkty

Na zwrot zamówienia czekamy 14 dni od dnia jego odebrania 🙂

W tym wypadku możesz przepisać najważniejsze informacje na kartkę A4 i wysłać wraz z paczką. Potrzebujemy tych informacji:

  • Twoje imię i nazwisko
  • Numer konta do zwrotu środków
  • Numer zamówienia
  • Numer telefonu oraz adres e-mail
  • Formułka: Ja, niżej podpisana/y niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży.
  • Twój podpis oraz data

Tak, będzie on potrzebny do uznania zwrotu.

Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny do pobrania na stronie w zakładce ‘reklamacja’ na dole strony, a następnie odeślij do nas produkt na adres: Ruda 29, 98-200 Sieradz. W ciągu 14 dni wydamy decyzję odnośnie procesu reklamacyjnego.

Okres gwarancyjny to 2 lata od dnia zakupu produktu.