
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Zamówienia złożone do godziny 12:00 przekazujemy do paczkomatu tego samego dnia. Czas realizacji firmy InPost to maksymalnie 48 h od momentu odebrania z paczkomatu przez kuriera.
Status zamówienia możesz sprawdzić poprzez swoje konto Klienta. Po każdej zmianie statusu, wyślemy Ci e-mail z informacjami. Dodatkowo zawsze możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 510 955 105 bądź na stronie:
Link do śledzenia aktualizuje się do 24h. Zanim sprawdzisz gdzie jest Twoja paczka odczekaj do 24 h od otrzymania wiadomości, że zamówienie zostało zrealizowane.
Śledzenie przesyłki jest dostępne na stronie InPost
Jeśli zamówienie nie ma statusu ‘zrealizowane’ , pomożemy! 🙂
Przygotuj numer zamówienia i skontaktuj się z nami koniecznie telefonicznie pod numerem 510 955 105 . Jesteśmy w stanie wtedy szybciej reagować i pomóc Ci w zmianach.
Na to też poradzimy! Niestety, nie prowadzimy wymian ale za to w zwrotach – jesteśmy ekspresowe! Zapakuj produkt i odeślij do nas na adres Ruda 29, 98-200 Sieradz koniecznie dołączając wypełniony formularz zwrotu, który możesz pobrać z zakładki ‘zwroty’ na samym dole naszej strony. Po odebraniu paczki, niezwłocznie jednak nie dłużej niż w ciągu 14 dni kalendarzowych zwrócimy Ci środki.
Nasza odzież posiada tabele rozmiarów przy każdym produkcie, natomiast w przypadku gadżetów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 510 955 105 lub wiadomość e-mail na adres shop@rebelgirl.com.pl
Na opłacenie naszego zamówienia oczekujemy 3 dni robocze. Po tym czasie zamówienie uzyskuje status ‘anulowane’. Jeśli opłaciłaś zamówienie po tym terminie, prosimy o kontakt z nami.
Tak, zamówienie można odebrać osobiście w Sieradzu lub w Łodzi po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu. Jednocześnie informujemy, że odbiór osobisty w Łodzi wiąże się z dłuższym terminem oczekiwania.
Oczywiście, skontaktuj się z nami telefonicznie – wspólnie zrealizujemy Twoje zamówienie 🙂
Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny do pobrania na stronie w zakładce ‘reklamacja’ na dole strony, a następnie odeślij do nas produkt na adres: Ruda 29, 98-200 Sieradz. W ciągu 14 dni wydamy decyzję odnośnie procesu reklamacyjnego.
Okres gwarancyjny to 2 lata od dnia zakupu produktu.